Älmhult

Var och tog en geocache i Älmhult under tiden jag väntade på att min mamma skulle komma. Vi skulle till Växjö på ett möte hon, jag, min syster och min mammas vän.
Så då passar man såklart på! ^^
Först letade jag efter Stolen. Självaste stolen har jag ju hittat många gånger men geocachen försökte jag ta när det var en halvmeter snö, kom halvvägs upp tills jag insåg att den är nästan omöjlig att ta när det är så pass mycket snö. Nu gick det ju betydligt bättre! Jag upptäckte att hur än jag hade försökt under vintern så hade jag inte kunnat hitta den.
Här är en liten bild på stolen! Det är inte någon spoilerbild! Jag står en bra bit ifrån geocachen!
Sedan körde jag vidare till en annan geocache som är Älmhults nano. Tyvärr så hittade jag inte den och det är inte någon som har hittat den på länge så nu är den inaktiverad tills ägaren kollat upp den.
Vidare till en 1/1 som jag hoppades på att hitta, men pinsamt nog så gjorde jag inte detta.
Får man skylla på mugglare?? ^^ Det var faktiskt mugglare överallt.. Ja, jag letade väl helt fel också.. Men bättre lycka nästa gång får jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0