Väla för att shoppa..?

Ja! Jag var faktiskt i Väla köpcentrum en hel dag utan att ta upp mobilen för att leta burkar.
Jag var där tillsammans med min ena son, syster, mamma och min äldste brors flickvän.
Detta nämnde jag i bilen på väg hem och alla var så stola över mig, haha, eller nåt! ^^
Hur som helst så bestämde vi oss för att snabbt åka till Hyllinge köpcentrum också men dessvärre så hade de hunnit stänga. Mamma passade dock på att handla en grej inne på CityGross, och då passade jag såklart på med mitt ^^
Det blev till att springa ifrån Hyllinge Storcenter, mot Hyllinge Storcenter!
Jag har faktiskt letat en gång förut efter denna men kan faktiskt skylla på snö den gången, nu hittades den snabbt!
Sedan var det bara till att springa tillbaka till bilen där min syster var med min son under tiden och mamma hade inte hunnit tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0