Mitt första event!

Mitt första event, "Grillevent i Hallaryd", som jag hade den 9:e juli har jag precis arkiverat.
Jag hade jätteroligt! Trodde det inte skulle bli så kul då jag var stressad de senaste dagarna.

 

När jag publicerade eventet var allt lugnt men sen fick min sambo jobb, jag jobb och våra tre barn fick vattkoppor.. ^^
Men nu är allt det kaoset över och jag lyckades gömma 14st geocache inför eventet och alla verkade ha trevligt.

 

 

Efter att alla geocachat så började eventet med att grilla på en vacker plats vid Helge å som rinner genom Hallaryd.
20st skrev sina användarnamn i loggboken. Det var även en hel del TB's och coins på besök och några av dem följde sedan med mig hem.
Efter att vi var mätta så åkte de flesta hem, eller mot andra geocache i området. Dock var vi några som stannade för att sedan dra mot The Factory i Delary, en 5/5.

 

 

Med min bror och hans flickvän så blev vi sammanlagt sju stycken.
Det var en av de roligaste och spännande jag varit med om i geocachingvärlden! Jag fick möta en av min stora skräck, höjder och jag klarade det!!
Spindlar såg jag inte så mycket av som tur var, annars är det också en fobi som man samlat på sig.
Tio fina delsteg och en tvist på slutet samt ett trevligt gäng, gjorde detta till en väldigt rolig upplevelse! Såklart fick The Factory en favoritpoäng från mig.

 

 


Mina utlagda geocache i Hallaryd, två fanns redan innan eventet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0