Min första 5/5, The Factory

Skrev lite i förra inlägget om att jag tagit The Factory i Delary som ligger utanför Hallaryd (eller är det Hallaryd som ligger utanför Delary...?) Hur som helst så tänkte jag lägga upp loggen jag gjorde och som berättar det mesta av vad vi gjorde.. ↓

Found it July 9 by Tokfrjant (210 hittade)

WOW! Vilken upplevelse, så otroligt kul detta var!
Hittades och loggades tillsammans med Falheim, Fam Jägis, Fam Dr Stein, Visom och min bror Denaton samt hans flickvän som också snart har ett konto på geocaching.com 

Allt började med att jag "annonserat" ut på The Factory's loggsida att jag är intresserad av att logga denna. Detta såg Fam Dr Stein och frågade mig om vi kanske skulle passa på att ta denna efter mitt event, och det tackade jag ju såklart inte nej till! 
När eventet var igång så frågade jag om det var fler som var intresserade av att följa med och tillslut så åkte vi sju stycken mot denna!

Först skulle jag bara in till mina föräldrars hus för att låna bättre skor (foppatofflor, bättre skor?) sedan bar det iväg!

Första delsteget gick bra, jag gick först och hittade den först! Andra delsteget gick bra och sedan började det roliga!

Något kallt, något blött, huuuh! Haha! Tur att mina mjukisbyxor gick att dra upp.

Efter några delsteg så kom det värsta, jag visste ju att det skulle komma (efter att kollat på bilder här) men ändå! Min höjdrädsla gick igenom min kropp fram och tillbaka medan jag fortsatte upp.. och upp! Stannade vid ett ställe och tänkte sedan "Varför gör jag detta? Är det verkligen värt detta??" Och tydligen så var det värt allt för jag fortsatte hela vägen upp och är jättestolt över detta! 

Resten gick jättebra och var superkul! Alla delsteg var perfekta enligt min mening! Hoppas detta roliga gäng vi ändå var, träffas någon annan gång, på väg mot en annan geocache!

Detta var min första 5/5 och det blir säkert fler i framtiden! 
Klart värt en favoritpoäng!

IN: Två leksaker
UT: En karbinhake, Nyckelring och "Skrytmärke" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0