Geocache-Outfit

Med alla trevliga event i tanke så funderar jag på att köpa en liten snygg kollektion av kläder att ha på sig när man geocachar, speciellt på event's.
Jag hittade hemsidan www.spreadshirt.se där man kan designa egna kläder.
Här är min nya kollektion! ^^

En tjock tröja med det populära trycket I♥... och med ordet geocaching då såklart!
På ryggen står det mitt användarnamn i "Glow in the dark"-färg. Dock vet jag inte om det är en kul grej eller kanske något dumt att ha om man geocachar på natten....?
(Bra på det sättet att de man är med, ser vart jag är.. Men kanske dumt med tanke på de man inte är med, ser vart man är :P)
En kul grej som jag också lade dit är trycket på luvan, så när jag har den på så ser alla var jag tänker på ;)


En muckjacka jag då gjort, texten hittade jag någon annansans, och jag tyckte den var kul ^^
Sedan så ska ju såklart mitt lilla användanamn vara med, så att ni vet att det är jag i plagget! ;)


Denna t-shirten tog mig lite längre tid att göra. Jag hittade flera olika bilder via google om liknande evolution-bilder och sedan fick jag göra om lite, iaf på den sista personen. Under den större texten så står det mitt användarnamn.. Såklart :P
Jag gjorde först denna i vit med svart tryck (tycker jag är helt klart snyggast) men eftersom det kanske int eär så smart att ha en helvit t-shirt i skogen m.m. så blir det nog bättre så här.. Annars kan man ju alltid beställa en till nästa år :P

Jag har faktiskt gjort en tshirt till men vet inte om den blev så bra.. Jag som egentligen inte är någon person som älskar att vara ute i skogen gjorde en t-shirt där det stod "I'm only going outdoors if it's necessary.." och sedan med lite större text "Geocaching is necessary"
Mer än så var det inte, men lite kul var det väl ändå? :P

Så, vad tycker ni om mina kläder? ^^
Antagligen inga kommentarer här, finns nog ingen som läser min lilla blogg... haha..!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Mycket snyggt! Jag har lite kontakter i tryckerivärlden. Om du vill kan jag kolla upp detta och vad han vill ha betalt. Jag tycker faktiskt att de är så snygga att man skulle kunna sälja dem mer kommersiellt.

Jag har utrymme på min server att sätta upp webbutik. Fundera och hör av dig!

2011-07-25 @ 23:49:15
URL: http://www.happystar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0