Events!

Många events är det i år.
Jag var på mitt första i maj när det var Skåneträffen och det var så otroligt roligt att träffa så många som är lika galna att leta efter burkar!
Nu finns det fler events jag tänkt gå på, och det är:

13/8 - Sommarevent i Högehall
Ett event som ligger mellan Hovmantorp och Lessebo.
Vid tolv kommer det släppas nya cachar och sedan kommer vi samlas för att grilla vid fem.
Dock vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig dit. Tror min sambo behöver bilen nämligen så det kanske blir tåg till Växjö och sedan buss till platsen men då behöver jag hyra stuga tex i Hovmantorp för att kunna vara med på grillningen. Det dumma är att första tåget går senare än vad jag vill, så jag skulle aldrig kunna hinna till campingen innan eventet börjar.. Får se hur jag löser detta!

20/8 - GSAK Novis eller GSAK Nörd?
En föreläsning som jag ska besöka på eftermiddagen hade jag tänkt då jag vill lära mig mer om GSAK.
Ett event jag lättare kan nå mig till då det inte krävs en massa körande eller byte av tåg/buss osv. Här kör tåget mig direkt från min lilla by, till Sveriges tredje största stad.

3/9 - Blekinge Eventet 2011
Ett litet större event, börjar vid elva på förmiddagen och fortsätter ända in i natten då det blir nattcaching.
Här blir det till att ta bilen, dock vet jag inte om man kanske ska ta ett boende någonstans med tanke på att man kan bli lite trött efter att ha gått runt i skogen i mörker. Det kommer även hållas ett event dagen före men det kan jag inte gå på.


Sedan finns det event som jag vill gå på, men jag inte vet om jag kan!↓

5/11 - Fumble After Dark (FAD) 2011
Detta event har MEGA-status och verkar hur kul som helst!
Dock vet jag inte om jag kan den dagen och hur jag ska komma dit samt hem.. Vart man ska sova osv..
Eventet är ju inte förrens i november så man kanske har fullt upp då, det vet man ju aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0