En tanke..

Igår (eller inatt) när jag skulle somna så tänkte jag lite ang FAD-11.
Jag kan väl ändå inte vara den enda som vill dit, från detta området.

Så jag tänkte att man kan åka tidigt den fjärde, upp med full bil (eller så många som vill med) och passa på att logga lite från någon powertrail i Halmstad. Sen åker man vidare till ett hotell jag hittat som ligger i Göteborg och är inte klockan för mycket (efter powertrailen) så kan man gå runt i GBG och geocacha lite också.

Den femte så åker man såklart till Lerum (ca en halvtimmes resa) och är på FAD! :D
När det är slut så ringer vi varandra, träffas vid bilen, och åker till hotellet.

Tredje dagen (den sjätte) så kan det bli ytterligare en dag med geocaching och kanske en powertrail till.

Tre dagars intensivt geocachande, ett MEGA-event och otroligt roligt ingår i paketet.
Hotellet har även fri internet (för att logga lite om man vill! :D

Åker man fyra personer så kommer detta paketet att kosta 490kr/person för hotell och bilresa (även powertrail på väg dit inräknat).
Frukost, mat och dricka samt annat nöje ingår ej i priset.


Powertrail som jag räknat efter då är:
"Inlandstrail # 1" - "Inlandstrail # 55" - "HPT A51" - "HPT A01" - "HPT C01" - "HPT C18"
Kan självklart välja annan väg om ni vill! :)

Någon från Osby eller runtomkring som är intresserad? :D
Dock är det lite stressigt, inte många rum kvar att boka på det hotellet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0