Nu 90st, två närmare 100!

Igår följde jag med min mamma och syster till en visning av Tupperware, självklart kan man inte åka förbi utan iaf ta någon geocache. Jag hann med att ta två innan vi skulle vara framme.
Det blev en ny geocache som har lagts ut i Strömsnäsbruk och som heter "Ta skydd!"
Den publicerades den andra april och jag kom som tvåa till den, och det är ju också helt okej ;)
Geocachen ligger vid ett gammal skyddsrum som var en smal och lång gång. Hade ingen gps-mottagning där inne heller. Jag favoriserade faktiskt denna då jag tyckte det var en speciell omgivning som man annars bara hade kört förbi. Kul med sådana rum!
Sen tog jag även "ÄLG !" Som ligger längst med E4:an vid Strömsnäsbruk. Jag passade på att ta den när mamma skulle tanka bilen. Jag tog också en bild på den stora älgen och ska ta upp bilden här senare.
En liten tjej som satt i baksätet på en bil tittade väldigt lustigt på mig men hur ofta får man inte knasiga blickar från personer som passerar en när man geocachar! När hon tittade på mig så hade jag ändå redan loggat i burken och höll på att ta bilden.
Nu har jag bara tio stycken kvar tills jag har tagit 100st, sen är väl nästa mål 1000st ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0