Geocaching i Växjö

Geocachade i växjö igår då jag skulle på ett möte klockan 16.00
Åkte iväg med tåget och var framme vid nio och vid elva så hade jag hunnit ta tio stycken!
Tog min 100:ade då.
Sammanlagt hann jag promenera fram till 23st geocache innan jag skulle på mötet.
Sen när jag skulle hem så upptäckte jag att sista tåget gått så jag fick skjuts till Alvesta.
Väl där väntade jag länge på tåget men det kom aldrig. Tydligen så hade tåget bytt spår utan att jag märkt det.
Tur i oturen så fanns det en till som missat, och henne känner jag! Vi har gått i samma skola i mellanstadiet och lekt som små. Hon ringde sin mamma och jag kunde följa med.
Medans vi väntade på att hennes mamma skulle komma så berättade jag om geocaching och tog en som fanns på stationen. Sedan fick jag åka med till lilla byn jag bodde i som liten och där fick pappa hämta mig för att köra hem mig. Tack alla som skjutsade mig!!! Allt som allt blev det 24 geocache under dagen. När jag kom hem somnade jag direkt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0