Geocaching i Grimslöv

Igår var jag i Växjö igen på ett möte, men istället för att trötta ut mig totalt så åkte jag till min syster och hälsade på. Hon går på en folkhögskola i en liten by mot Växjö. Vi lyckades tillsammans ta två geocache i området.
Den första vi tog låg vid ett bränneri och den andra var ganska krånglig att komma fram till.
Kartan visade nämligen en väg som jag anser kanske inte ska klassas som väg, den gick bakom ett hus på deras mark och personen/personerna som bor i huset kollade vääldigt lustigt på oss.^^
När vi väl kom fram så hittades den väldigt snabbt! :)
Jag ska börja skriva lite mer här i bloggen om självaste geocacharna jag loggar men just nu är det svårt att få tid till det. Jag längtar tills barnen här hemma är tillräckligt stora för att följa med ut på äventyr. Min ena lillebror har jag hjälpt att skapa konto och han är en jäkel på att hitta! ^^
Det ser även mer normalt ut när ett barn springer runt och letar, än när en vuxen gör det.
Speciellt på platser som lekplatser osv.. fast det är ju också en utmaning i sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0